Livrare & Retur

Pachetele sunt in general trimise intr-o zi lucratoare (daca produsele sunt in stoc) de la primirea banilor in cont sau daca livrarea se face cu plata ramburs si sunt expediate prin FAN Courier / TNT, cu posibilitatea urmaririi livrarii. Daca preferati livrarea printr-un alt curier si/sau doriti alte conditii de expediere, se va aplica un cost suplimentar. Pentru a afla care este acesta va rugam sa ne contactati direct. Nu se accepta livrarea prin posta!

Costul livrarii include costul procesarii si ambalarii, precum si costul expeditiei. Costul procesarii este fix, in timp ce costul transportului poate varia in funcție de greutatea totala si/sau dimensiunile pachetului si/sau localitatea de destinatie si/sau alte taxe impuse de transportator. Va sugeram sa va grupati toate articolele intr-o singura comanda. Noi nu putem grupa comenzi distincte plasate separat, astfel incat fiecarei comenzi i se vor aplica costurile de livrare. Riscurile aferente livrarii cad in responsabilitatea dumneavoastra, dar luam masuri speciale pentru a proteja obiectele fragile. Cutiile sunt generos dimensionate si articolele dumneavoatra sunt bine protejate.

Expedierea produselor costa 20Lei pentru comenzi sub 500Lei si este gratuit pentru comenzile peste 500lei numai daca produsele sunt livrabile in localitatile ce au centre Fan Courier / TNT sau aflate pe drumurile principale, cu conditia ca pachetul expediat sa aiba dimensiuni sub 50x50x50cm (sau echivalent volumetric de 0,125mc) sau greutatea sub 5Kg. Pentru coletele care au peste 0,125mc sau greutatea peste 5Kg costul transportului este de 20Lei pentru fiecare fractie suplimentara de 0,125mc sau 5Kg. 

Tarifele aferente expedierilor in Romania, vor include, ca si componenta distincta, o taxa aplicabila exclusiv transporturilor cu livrare in zone indepartate sau greu accesibile, in raport cu rutele standard Fan Courier / TNT. Taxa, aplicabila doar la livrare, in functie de codul postal de la destinatie, va avea urmatoarele variante, in functie de numarul de kilometri aditionali parcursi:

·        Zona 0 - nu se taxeaza

·        Zona 1 - 4 RON/ transport

·        Zona 2 - 8 RON/ transport

·        Zona 3 - 12 RON/ transport

·        Zona 4 - 16 RON/ transport

·        Zona 5 - 27 RON/ transport

Rutele Fan Courier / TNT conecteaza marile orase din Romania si localitatile aflate pe principalele drumuri nationale, astfel incat in cazul acestora nu se aplica nici o taxa suplimentara.

Lista localitatilor, codurilor postale si zonelor aferente poate fi consultata pe site-ul companiilor sau apeland direct Fan Courier / TNT.

Conditia generala de livrare a produselor este ExWorks (la iesirea din cladirea societatii), asigurarea marfii fiind in sarcina CLIENTULUI, inclusiv atunci cand transportul este GRATUIT, cu exceptia cazurilor in care au fost stabilite alte conditii.

Reclamatiile se pot face in maxim 7 zile de la data facturarii, orice reclamatie ulterioara nefiind luata in considerare!

CLIENTUL are dreptul ca, in termen de 14 zile de la primirea produselor comandate, sa notifice in scris (in caz contrar nu vom accepta receptionarea produsului returnat) asupra deciziei sale de a renunta la produsele comandate, cu exceptia celor pentru care nu se pot accepta la retur. 

Va rugam sa utilizati la returnare acelasi curier!

Produsele returnate trebuie sa fie in aceeasi conditie ca la primire, in ambalajul original, cu toate etichetele intacte, toate accesoriile incluse si insotite de o copie a facturii si a dovezii efectuarii platii. Produsele returnate se vor evalua la primire si daca exista defecte (altele decat cele semnalate in scris dupa primirea produsului de catre client), lipsuri, modificari fizice, interventii neautorizate, lovituri, ciobiri, zgarieturi, socuri, urme de folosire excesiva si/sau interventii neautorizate etc. CLIENTUL va fi informat asupra costului necesar pentru a aduce produsul la starea in care s-a livrat (in cazul in care se poate aduce la starea initiala), cost care se va scadea din valoarea ce trebuie rambursata! Pentru produsele acceptate la retur, societatea noastra are obligatia sa returneze in termen de 14 zile contravaloarea produselor comandate de la primirea lor. CLIENTUL va suporta direct costul transportului pentru retur! Returnarea banilor se face numai in cont bancar! In cazul in care produsul nu se poate aduce la starea initiala nu se accepta returnarea produsului!

Suma rambursata in urma returului va fi cea achitata de client din care se va scadea costul transportului. In cazul in care clientul a beneficiat de livrare gratuita pentru produsele returnate, costul de transport se va deduce din suma rambursata!

Pentru comenzile platite cu cardul suma va fi returnata pe acelasi card utilizat la tranzactionare, in decurs de 3-30 de zile de la acceptarea returului.

TRANSFERUL DE PROPRIETATE asupra produselor se face numai dupa plata lor integrala.

MICRONIX PLUS S.R.L. poate refuza colaborarea cu consumatorii care au avut o tentativa de fraudare sau au fraudat societatea MICRONIX PLUS S.R.L., au abuzat de dreptul de a renunta la cumparare, au utilizat un limbaj neadecvat, au adus prejudicii societatii si/sau nu s-au onorat obligatiile financiare pentru o perioada mai mare de 30 de zile de la data limita prevazuta in acordul dintre parti. Notificarea acestora se va face anterior impunerii restrictiilor privind vanzarea de produse sau servicii.